اهورا پی سی
اهورا پی سی

اين امكانات در وهله اول به نفع كاربران گوشي هاي هوشمند خواهد بود كه استفاده از صفحه كليد براي وارد كردن كلمات و كليد واژه ها براي آنها دشوار است. از جمله اين امكانات انجام با جستجو با استفاده از صداي كاربر و همين طور بر مبناي عكس هاي مختلف است.
ابزار تازه اضافه شده به گوگل شناسايي صداي كاربر از طريق ميكروفون را ممكن مي كند. بدين منظور دكمه اي به سمت راست جعبه جستجوي گوگل اضافه شده است. البته اين امكانات فعلاً براي عده محدودي از كاربران قابل مشاهده است. اين امكانات تنها براي كاربراني قابل دسترس است كه از مرورگر كروم براي دسترسي به اينترنت استفاده مي كنند.
براي اينكه اين امكانات از طريق ديگر مرورگرها هم قابل دسترس شود، طراحان اين مرورگرها بايد تغييراتي در آنها ايجاد كنند. سرويس ياد شده با سيستم عامل آندرويد و همين طور گوشي آيفون سازگار شده است. البته اين ويژگي هنوز در تشخيص دقيق اظهارات كاربران با مشكلاتي مواجه است.
اما قابليت جستجوي عكس گوگل هم ارتقاء يافته و كاربران مي توانند از اين طريق پي ببرند كه عكس مورد نظرشان چه زماني گرفته شده و مربوط به چه مكاني است.
فناوري شناسايي محتواي عكس گوگل كه با استفاده از الگوريتم هاي جديدي طراحي شده هنوز امكان شناسايي چهره افراد موجود در عكس را فراهم نمي كند، اما اين مساله هم از جمله برنامه هاي آتي گوگل اعلام شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, توسط اهورا